Subject: FW: Raasiku Tallinna mnt 13a sade- ja sulavee probleem
From: Arvo Täks <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Cc: "Riina Rand" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 10:11:45 +0200

Tere

Raasiku alevikus 11316 Raasiku Jaama tee (65101:007:0077) kinnistule on
rajatud restkaevud, mis tänasel päeval ei täida oma eesmärki (ei  tööta)
ja Raven OÜ pöördumisele kahjustab Raasiku alevik Tallinna mnt 13a
(65101:007:1540) kinnistut.

Lugupidamisega

Teede- ja taristuspetsialist

Arvo Täks

From: Erik Jüriöö <[email-masked]>
Sent: Monday, February 19, 2024 3:55 PM
To: Arvo Täks <[email-masked]>
Subject: Raasiku Tallinna mnt 13a sade- ja sulavee probleem

Tere

Tallinna mnt13a kinnistu asub Tallinna mnt äärsetest kinnistutest kõige
madalamal. See tähendab seda, et tee pealt tulevad sade- ja
lumesulamisveed kogunevad antud kinnistu ette ning ujutavad üle kõnnitee
serva ka kinnistu enda üle. Kinnistu ette on rajatud küll kaks
sadeveeresti, kuid kuhu ja kuidas need suubuvad ja jooksevad, selle kohta
mingit märki ega joonist ei ole. See on igakevadine probleem ning ka muul
ajal, kui on väga sademeterohke ilmastik. Palun mingit lahendust või
selgitust, millisena on sadevee probleemi lahendus antud kinnistu ees
oleval teelõigul ette nähtud.

Lugupidamisega,

Erik Jüriöö

Juhatuse liige

Raven OÜ

5048520